הצטרפו לעדכוני הטוחנים
דוא"ל


הרשמתך בוצעה בהצלחה.

פתיחת התערוכה "על נהרות בבל"

01/02/2015
"עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ, גַּם-בָּכִינוּ, בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן." (תהילים קלז)
תערוכה מרתקת המציגה את אחד האירועים המשמעותיים בתולדות עם ישראל – גלות בבל, סיפור שמעולם לא סופר... סיפור על טרגדיה ועל גאולה, סיפור ששינה את העם היהודי ומשפיע עליו עד היום.
 
בעיצוב התערוכה טחנה לעיצוב גיבשה קונספט חוויתי ויזואלי,שמלווה את המבקרים בסיפור הגלות החל מחורבן ירושלים, דרך המסע הקשה לבבל, ההתיישבות וחיי היום-יום ועד לשיבת ציון. 
כל זאת בעזרת צבעוניות מוקפדת, אייקונים ומוטיבים גרפיים, סרטי אנימציה, אמצעי תוכן במסכי מולטי טאצ, מודל תלת מימדי מוקרן, תאורה דרמטית ואמצעי תצוגה ייחודיים.
בשיאה של התערוכה מוצגים לראשונה מוצגים מקוריים שהשתמרו מתקופת חורבן ירושלים וגלות בבל: אוסף לוחות טין המכונה "אל-יהודו" (על שם העיר בה ישבו גולי בבל בדרום עיראק), החושף עדויות דרמטיות מאורחות חייהם של היהודים בגלות בבל, והנחשב לאחת התגליות הארכיאולוגיות החשובות ביותר. לצד מוצגים מרגשים מהעת החדשה הממחישים את הפיכת גלות בבל לסמל לתקומת העם היהודי ותקוותו לשוב לציון, ובשילוב טכנולוגיה מתקדמת, יחווה המבקר את אחד הסיפורים החשובים ביותר בתולדות עם ישראל.
מוזאון ארצות המקרא // אוצר: ד"ר פיליפ ווקוסבוביץ // 2015
 
 
 
 
תהליכי העבודה בטחנה לעיצוב
 
הצוות המקצועי של הסטודיו מונה מעצבים תעשייתיים, אדריכלים, מעצבי תקשורת חזותית ואנשי מדיה, מהנדסים וצוותי הקמה המספקים יחדיו מענה מקיף לכל פרויקט, בכל סדר גודל, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים וביצוע באיכות בלתי מתפשרת. כאן תוכלו להיחשף מקרוב לכל מה שקורה בתוך הטחנה.

 
 
© כל הזכויות שמורות לטחנה לעיצוב